DFTBA




Har suttit en stor del av dagen igår och en stol del av dagen idag och gosat ner mig i vlogbrothers på youtube, det är två bröder som videobloggar på youtube och dom är fantastiskt bra har jag tyckt länge. Kände att jag ville tipsa gå in på youtube och kolla in dom om ni har tråkigt, eller charlieissocoollike, nerimon, ninebrassmonkeys eller massor med andra bra finns det. Ninebrassmonkeys har en serie som heter Becoming Yputube där man kan lära sig lite om youtubekulturen, alltså inte "kolla på kattvideor och hundar som åker skateboard" utan om vloggare och communityn liksom.

För alla som känner mig och har fått lyssna på mitt ovärda vetande så tänkte jag att andra kanske vill få massor med ovärt, men roligt, vetande också. DeanLeysen lägger upp mycket bra om allt möjligt, sen finns det även CrashCourse som också drivs av bröderna från vlogbrothers. Lägger länkar på allt så kan ni kika om ni har tråkigt eller så! DFTBA - Don't Forget To Be Awesome. (Och det är jag som gjort postern)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0