Bärplockarhelg

 
I fredags var jag hos Towe som vi firade hade fyllt 20, det var väldigt kul men jag har verkligen bara svarta skitbilder därifrån så he bli inge av.
Lördagen däremot åkte jag till stugan, plockade blåbär, solade och läste John Green, flöt runt i sjön på flytmadrasser med mamma och Annika, käkade fanstastisk grillmiddag och fick träffa katten lite.

På söndagen kom katten fram på morgonen då jag skulle köra hem så hon fick följa med. Sen låg vi på soffan, på en filt på gräsmattan och jag hann läsa ut Katherines. Sen cyklade jag och Lillasyster och plockade vildhallon och badade i älven. Sen dess har katten sovit mycket hos mig och jag har åter igen blivit crazy cat lady. Fattar inte hur jag kan vara borta från henne flera månader under somrarna, det är bäst att ha en katt som tar upp mer än halva sängen då man ska sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0