Mat från flera tillfällen!

Matlåda känns väl aldrig särskilt glammigt men den här caesarsalladen var riktigt bra faktiskt!
Bjöd lillasyster på middag på Vezzo, deras oxfilépasta är riktigt god och den rekommenderar jag verkligen!
Det jag helst äter till middag om jag får välja och är ensam som ska äta.
Åt glass med lillasyster på Göteborg. Fick vänta 40 jävla minuter på den, dit går jag aldrig mer. Usch.
Gjorde sushi hemma hos Sara på Mariehem med My och Sandra!
Käkade burgare på Olles med Lucas, Adam, Petronella, Petter och Johan. Och Lucas och jag var så mätta att vi helst hade velat sova en stund. Trots att jag inte kunde få i mig hela min burgare och Lucas redan var övermätt tog han det självklart som en utmaning och åt resten av min. Sedan tog två av grabbarna whiskey på det.
Sedan cyklade vi till Lärkträdet igen och jag måste bara visa den här bilden på Kennard som kissar i handfatet. Alltså det är ju lagomt äckligt men alltså han är ändå fantastiskt smart måste jag erkänna! Han har ju lång päls och kattsanden fastnar i pälsen så han har kommit på att om han kissar i handfatet slipper han det och kisset rinner undan. Men still, min katt skulle ALDRIG få kissa i mitt handfat.
Och två bilder från i torsdags då vi var ute med sommarjobbarna från rese och care plus Håkan. Det var riktigt kul och fantastiskt bra mat på Båten! Jag rekommenderar sandwichen som jag åt, mycket kött och dressing kan inte bli fel!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0