En liten återblick från november

Eftersom jag på min förra blogg inte har bloggat sedan typ november nångång så tänkte jag göra lite inlägg i efterhand om vad jag har haft för mig. Börjar med Stockholmsresan i slutet av november. Jag, lillasyster, mamma och pappa åkte ner för att shoppa, umgås och för att jag och Sara ville på Stockholm Horse Show.


Åt lunch här, var typ i himlen. Så himla gott! Sara gick dock på subway istället haha.



Köpte lite såna här goda munkar och ett kanderat äpple när vi var trötta efter all shopping.

 
Åt en fantastiskt god middag på en pytteliten restaurang i en källare, det var hur mysigt som helst. Blev först ett helt berg med vitlöksbröd som räckte både till Annika, Kent, Ulrika; Hans, Mamma, Pappa, Sara och mig. Sen bev det en förätt med massa goda skinkor och salamis för mig, och till varmrätt en fantastiskt god pasta!
Mer mitt-i-shpooingen-fika med lillasyster!
Hade några påsar med mig hem till hotellet haha...
Sen blev det dags för Stockholm Horse Show äntligen!










 
Sen var den Stockholmsresan slut!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0