Ett sista sminkinlägg!

 
Var på Make Up Store igår och fick mig en sminkning, om man köper en sån så får man nämligen köpa produkter för hela beloppet så sminkningen blev gratis. Jag behövde ändå köpa nya penslar så tänkte att det kunde vara kul att få lite tips på vardagssminkningar och hur man ska highlighta i ansiktet.

Fick med mig ännu en vardagsskugga och tre ögonskuggspenslar och en roughborste.

 
Så nu känner jag att jag har ett ganska stort förråd av Make Up Store produkter, men självklart finns det massor med mer jag vill ha.... Får kanske avvakta ett tag på att köpa mer. Min sminksamling känns ganska komplett nu ändå. Behöver bara en highlighter och en ljusare ögonskugga sen är jag nog nöjd. Men nu ska jag inte göra fler sminkinlägg på ett tag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0