Lördagkväll!

Ville hitta på något kul så fick med mig Agnes och Sofie som ville följa med ut. Köpte med mig sushi och åt på Sofies balkong medan vi drack igång.
Sen stack vi på TC där jag drack en väldigt tjejig fruktdrink och alla bilder blev upp och ner.
 
Och vi byggde öltorn innan en servitris blev arg och tog det ifrån oss.
Och shots! 
Och mys!
Och riskera livet mitt i bilvägen!
Och en riktigt gosig efterfest med mys med Agnes på golvet.
Sen promenerade jag iväg för att träffa Sara och träffade en mycket gosig katt på vägen som jag helst inte ville lämna, han sprang dessutom efter mig nästan hela vägen till Sara.
Som var så här gullig!
Och plocksallad och filmmys dagen efter när jag vaknade hos Sara!
 

Kommentarer
Postat av: Sara Nilsson

helvete så förstörd jag ser ut att vara -.- <3 amääääzing!

2013-07-12 @ 04:21:51
URL: http://thesaranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0