Parken ur ett runt perspektiv



Var nere och kollade in våran nya fina park igår, för er som inte vet har det alltså byggts en parkourpark (!) bredvid skateparken i broparken.

Jag kommer ihåg för fem år sedan då jag började med parkour och satt i styrelsen och hade hudnra projekt på gång så var parken-projektet det som ständigt låg på is, var omöjligt och som alla bara suckade åt för det tog sig ingen vart. Och nu, kolla! UPKF alltså, ni är bäst! Shit vad ni har drivit det här åt olika håll och haft möten och fått den där parken att bli verklighet.

Alla borde glida ner och kolla in den. Jag tog lite bilder igår med fisheyelensen iallafall, dessa är helt oredigerade och jag lägger mest upp dom för att det är så roligt och jag är så himla stolt över mina vänner som fått det här till verklighet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0