Stålhästen



Mina föräldrar är bäst! I 20årspresent sa dom att jag skulle få köpa en cykel och jag har tittat runt på oändligt mycket cyklar. Lutade länge åt en Skeppshult men föll som en sten för denna skönhet.
Det är alltså en Stålhästen Delux Dam. Den är så himla retro och fin, med lädersadel, läderhandtag, breda stänkskärmar, en cykelkorg i flätad rotting. Är så himla nöjd med denna fina pålle, var ute på en tur till Böleäng med den och bara njöt! 
Dock hade DHL budet tappat paketet så på stänkskärmen har en svetsning lossnat men DHL budet sa att det inte var någon fara. De hade kontaktat Stålhästen så jag ska ta kontakt med Stålhästen så dom får skicka en ny.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0