Hejdåfest för Amanda

För några helger sedan hade Amanda hejdå-fest. Hon ska flytta (läs: har redan flyttat) ner till huvudstaden för att plugga foto. Så jag gjorde mig i ordning.
Kom dit och såg den här fina lappen som roade mig.
Sen har jag inte så många bilder från kvällen, men vi dansade, skrev i gästfestboken, kramades, spelade flunkyball, och mycket mer.
Dagen efter var jag och My bakis och hängde i broparken och åt sushi, sedan for vi till Amanda för att hämta något som My glömt tror jag. Så vi kramades lite och tackade för kvällens roliga festligheter en extra gång.
Sen snodde jag de här två bilderna från Amandas blogg också, Jag och My tänkte att du kanske blir ensam där borta så vi köpte en vän du kan hänga med om du har tråkigt/är ledsen/vill fira eller så! 

Hoppas att du får det absolut bäst i Sthlm, och vi ses när du kommer och hälsar på och jag kanske kommer ner och hälsar på dig också! Lycka till Amanda.
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

All kärlek till dig Anette!!

2013-09-01 @ 23:20:39
URL: http://maandy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0