Festfredag och myslördag

Har typ tre bilder från hela förra veckan, verkar ha varit ganska händelselös alltså. Jag har iallafall några från i fredags jag kan dela med mig av!

Började med en afterwork på allstar med familjen + systers pojkvän Kevin som fyllt 18.

Sen var det snabba puckar hem och duscha och fixa smink och sånt där man gör.

Cykla till Olles för att hinna krama om Freyja som ska flytta till Australien.

Mötte upp Klara och promenerade till väst på stan för förfest hos Adam. Där bjöds det på massor med gitarr, piano och munspelsspelande innan jag, Klara och Markus tog en taxi till lokal.

Dagen efter vaknade jag kvart över åtta på morgonen.......... Kändes lite sisådär men fick iallafall nio timmars mys och filmtittande med en mysig typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0