Anette 20år, del 2!

 
 
 
 

Sen i måndags fyllde jag 20 år, den 17 juni, Islands nationaldag och allt sånt där. Fick ett fint grattis av min bästa vän på morgonen, sedan fick jag en fin present av mina kollegor. Fick 250 kr i småpengar haha! Fick dock inte betala med dom på systemet. Filip följde med mig på min första systemetrunda som moraliskt stöd, och jag fick självklart ett grattis i kassan!
Jonas och Victor kom förbi i tisdags för att hämta musiklådan vi hade på festen i lördags och jag bjöd på lite fika.
Fick sedan jättemånga paket på onsdagen då vi firade mig och min kusin Jimmy som fyller år 20 juni. Jag fyllde 20år den 17 juni och han fyllde 17 år den 20 juni, hihi. Fick bara en suddig bild på honom dock, fikat var viktigare än foton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0