Stugbakishäng + bakiskollektivet

Godmorgon, pigga och glada var vi... inte! Men vi myste i den stora sängen och låtsades iallafall!
Och vädret mådde ungefär lika dåligt som vi.
Efter lite förföriskt vattenmelonätande blev det TP spelande, vilket jag förövrigt vann!
Utklassning alltså, sweet sweet vinst med min orangea tårta!
Och pausande i städandet för posing.
Mycket sopor = Bra fest har vi hört!
Sedan blev det hem och duscha, fast jag tog ett rätt långt bad istället och bara njöt. Sedan rullade jag iväg till Amanda och Filip där Agnes också var för att äta tacopaj och chips och sånt där gottes!
Vi la ut bilder på instagram och kände oss mest lame i världen då det bara var vi fyra som gillade varandras bilder!
Sedan Warm Bodies som jag tyckte var mycket bättre än vad jag trodde den skulle vara! + chips, godis, cola och två sorters dip.
När Amanda och Filip blev trött och Agnes hade dragit hem var jag inte riktigt redo att sova så rullade vidare till Lärkträdet där Lucas och Shajan spelade fotbollspel, Simon gjorde en sallad i en tiolitershink och vi nördade quizkampen innan jag for hem vid tre på natten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0