Yran 2013

 
Det här är ju det sjukaste. Vi hade varmaste dagen i Europa i fredags, jag och My slutade jobbet lite tidigare och åkte ner till ängarna och hängde.
 
Tog inte så många bilder på ängarna men fick med lite rökmaskin! 
 
  
 
 
Hängde i Tjädern en stund och myste på balkongen, kollade på Peter som klättrade runt i klänning på fönsterbrädet och såg alldeles för mycket eftersom underkläder var något han hade struntat i. Sen drack vi vin och såna där saker.
 
Förfest hos Jimmy på Liljansberget, nära och bra till festivalområdet. 
 
Panda da panda. 
 
 
Hoffmaestro!
 
 När man inte kommer in på efterfesten eftersom Jimmy hamnade långt bakom oss.


Och på lördagen blev det trädgårdsmästande i Lärkträdet. Vi styrde upp vinbärsbuskarna, sen fixade MArtina och Lucas ett riktigt fint grönsaksland där dom planterade ätbara prylar.
 
 
 
 Ludvig somnade på spikmattan i två timmar och den sötaste kisseongen Kennard sov mycket på Simons stol. Alltså kolla på honom, så himla sötast ever. Förfestade lite där sen rullade jag till Haga och mötte upp My, Mathilda och resten hos Julia.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nause, laser, rökmaskiner och glitterkonfetti.

Avslutade kvällen med att sticka till Lärkträdet där efterfesten pågick till 7 på morgonen, sov i Lärkträdet och hörde folk vara kvar ända till 8. Sov knappt något alls och varför jag inte gjorde det lägger jag upp i nästa inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0